My Statistics (Minhas Estatísticas)

terça-feira, 3 de julho de 2012

Welcome Americans!

Be very welcome American visitors to my blog: The Vampire Diaries!

Here, you can provide alternatives to blog, comment on and even talk to me! My name is Ana Flavia, better known in Brazil as anavampires because I am a big fan of actor Ian Somerhalder and The Vampire Diaries series. And here the Brazil loves you! Thank you for visiting my blog a big kiss to you all! Kisses! You also can write comments in English, because I myself I understand what you speak!

 

 

 

Tradução para os brasileiros:

 

 

Sejam muito bem-vindos, visitantes norte-americanos ao meu blog : The Vampire Diaries!!!

Aqui, vocês podem dar alternativas ao blog, comentar e até falarem comigo!!!Meu nome é Ana Flávia, mais conhecida aqui no Brasil como anavampires, pois sou muito fã do ator Ian Somerhalder e da série The Vampire Diaries.  E aqui o Brasil gosta muito de vocês!!! Obrigado por visitarem meu blog um beijão pra todos vocês!!!Beijos!!! Vocês também, podem escrever comentários em inglês, pois eu mesma vou entender o que vocês falam!!!

Um comentário: